Огляд соцмереж: онлайн-тренди тижня

Цього тижня у соцмережах: вчені аналізували віртуальну лексику чоловіків і жінок, дві дівчини знімали ролик про фейкову інстаграм-реальність, відомі світу цього фотографувались із табличками «Горішні плавні – це круто» (або ні). Далі – більше.

Facebook

У соціальних мережах по всьому світу шаленою популярністю користуються зображення котів-кущів – їх вже подивилися мільйони. Британський художник-сюрреаліст Річард Сондерс одного разу побачив декоративний кущ і був вражений, наскільки за формою він нагадував його улюбленого кота, коли той спить. Тепер пан Сондерс сам створює образи фантастичних кішок зі справжніх чагарників та дерев.

Уявіть прогулянку красивим англійським садом. Ви повертаєте за ріг і бачите гігантського доглянутого кота, майстерно вирізаного з пишних зелених кущів – він ліниво розвалився біля озера. Коти-кущі, які намалювала сюрреалістична свідомість Річарда Сондерса, переведені у величезні псевдофотографіі.

Одна з його останніх робіт – кіт-кущ, що п’є воду з озера в містечку Пейншілл, в графстві Суррей – набрала більше 3 млн переглядів у Facebook. «Я вражений тим, як ці коти-кущі миттєво поширились в Інтернеті. Я ніколи не планував заробляти на цьому проекті. Для мене це просто задоволення», – каже пан Сондерс. За словами художника, він завжди дає зрозуміти, що ці коти-кущі і коти-дерева, розкидані по садибах в різних куточках Британії, – несправжні. Проте близько 25 % людей, які бачили незвично підстрижену рослинність, думають, що це реальні коти.

У своїх коментарях на сторінці проекту у Facebook люди пишуть, що хотіли би, щоб ці об’єкти існували в реальності.

160530145102_topiary_cats_640x360_richardsaunders_nocredit

160530145342_topiary_cats_624x351_richardsaunders_nocredit

Міжнародна команда дослідників вивчила лексику, яку використовують чоловіки і жінки при спілкуванні в соціальних мережах. Для жінок характерний більш ввічливий і емпатичний стиль спілкування, в той час як чоловіки використовують більш знеособлену і іноді грубу мову. Психологи провели дослідження щодо найбільш популярних тем серед жінок і чоловіків, а також щодо характеру їхньої мови.

Проаналізували близько 10 мільйонів повідомлень майже 65 тисяч користувачів Facebook, а також дані програми MyPersonality, де люди проходять різні психологічні тести. Вчені дивилися, які саме слова і смайлики використовують чоловіки і жінки та аналізували отримані дані за допомогою спеціального алгоритму.

Найбільш популярними серед жінок були теми, що стосуються емоцій (туди входили такі слова, як «схвильована», «щаслива», «<3», «люблю») і соціальних відносин («друзі», «сім'я»), а також підсилювальні прислівники («тааак», «тааааак», «смішно»). Для чоловіків це були теми, пов'язані з політикою («уряд», «податки»), спортом та змаганнями («футбол», «сезон», «виграти»), а також з такою діяльністю як стрільба з рушниці, гра на музичних інструментах чи у відеоігри. Жінки використовують більш м'яку, соціально орієнтовану мову, в той час як чоловіки, навпаки, вживають менш емоційно забарвлену лексику, іноді грубу. графік

Пародійний відеоролик про фальшивість instagram-реальності, знятий комедійним тріо SketchShe, зібрав 22 млн переглядів всього за кілька днів з моменту публікації. У двохвилинному відео автори показали кілька прикладів того, як створюють типові фотографії для соцмереж і наскільки справжнє життя інтернет-користувачів відрізняється від тієї, яку вони намагаються піднести.

У ролику знімаються дві дівчини, які імітують здоровий спосіб життя, гарні стосунки, активний відпочинок та щасливі посмішки в той час, як у реальності все інакше.

Реклама

Twitter

На одній з центральних площ міста Шугар-Ленд (штат Техас, США) з’явилася статуя, присвячена селфі: вона зображує двох дівчат, які позують для фотографії на тлі мерії. Багатьом городянам новий пам’ятник не сподобався: в соцмережах з’явилося безліч обурених коментарів, автори яких критикували саму концепцію статуї і звинувачували місцеву владу у необдуманій витраті грошей платників податків.

З’ясувалося, що кошти на встановлення статуї пожертвував один із жителів Шугар-Ленда. В опублікованому мерією документі також йдеться про плани встановити ще близько десяти подібних робіт, кожна з яких символізуватиме те, як люди найчастіше проводять час на площі.

texas-selfie-statue_cover

Користувач Twitter під ніком @BibleEmoji (Байбл Емодзі) випустив версію Біблії, в якій замість деяких слів використовуються емодзі. Книга під назвою «Emoji-біблія» (Bible Emoji) продається в iTunes за 3 долари і налічує майже 3300 сторінок. В інтерв’ю її автор побажав залишитися анонімним і попросив називати його emoji із зображенням обличчя в темних окулярах.

«Переклали» усі 66 частин Біблії. Автор використовував тільки emoji, які входять в стандартну таблицю Unicode. За його словами, він скоротив текст так, щоб він уміщався в твіти. «Я подумав, що через сотню років емодзі-біблія обов’язково буде існувати. Тому вирішив, що буде весело зробити її вже зараз», – коментує власник ідеї. Процес перекладу здійснювався за допомогою програми, яка зв’язала 80 emoji з двома сотнями часто повторюваних слів. На все пішло близько півроку.

Реліз книги відбувся 29 травня, однак автор почав публікувати її фрагменти в Twitter заздалегідь, підігріваючи інтерес до проекту. Він відмовився відповідати на запитання, чи є він християнином, однак зазначив, що написав книгу тільки для того, щоб поширювати мир і любов. Також він планує випустити версію і для Android, проте при перенесенні на платформу Google у нього виникли технічні труднощі.

Спікер Верховної Ради Андрій Парубій таки підписав постанову, згідно з якою Дніпропетровськ перетворюється на Дніпро, а Комсомольськ – на Горішні Плавні. Голова Українського інституту нацпам’яті Володимир В’ятрович написав у Twitter: «Від нині і назавжди – на мапі України будуть Дніпро і Горішні Плавні. Дякую Андрію Парубію, який підписав відповідні постанови».

Раніше користувачі соцмереж розділились на два табори. Перші спробували запустити тренд «Горішні плавні – це круто» (з таким плакатом сфотографувались навіть Надія Савченко та Олег Ляшко), а інші погоджуються вже на будь-яку назву, аби лише не Горішні Плавні, яка їм видається старою, незрозумілою та неаристократичною.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus