МОН опублікувало інструкцію для роботи з електронним кабінетом

pexels-photo-1181568

На сайті МОН з’явилася інструкція для абітурієнтів щодо роботи з електронним кабінетом.

Реєстрацію таких кабінетів відкриють 2 липня – у день початку вступної кампанії. В інструкції детально розписані всі етапи роботи з ними: створення, наповнення особистими даними, подання або скасування електронних заяв, визначення їх пріоритетності. Ще в ній вказано як і в якому форматі завантажувати фото та копії документів. Також додатково наданий перелік усіх спеціальностей та спеціалізацій.

Особливу увагу абітурієнту слід звернути на процедуру створення електронного кабінету: не можна реєструвати його на неробочу, або заборонену в Україні адресу електронної пошти. Слід також перевірити, чи збігаються усі дані сертифікату ЗНО та дані атестата про повну загальну середню освіту. Нагадують і за нововведення: цьогоріч вступник самостійно розраховує середній бал атестата.

Детально переглянути інструкцію можна за посиланням.

Нагадуємо, у МОН пояснили основні новації вступу-2018.

Фото: pexels.com

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus