Instagram-сторінка, яка продасть будь-що

Знімок екрана 2017-06-30 о 12.11.09

Публікуємо останній текст із львівського #інстадвіжу. Ми вже перерахували 9 заповідей самопрезентації в Instagram від Леоніда Мартинчика та розкрили секрети успіху Instagram-сторінки від Аліни Френдій та Ілонкіса Тексомоліки. Сьогодні ж власниця шоуруму Міла Бараєва поділиться особистим досвідом, як продавати в Instagram.

Створюємо бізнес-акаунт

1. Оформи профіль. Аватар повинен бути яскравим і привертати увагу. Чудово, якщо ти вигадав власний логотип – однак не використовуй його, якщо він чорно-білий. Краще знайди яскраву картинку.

В описі профілю не пиши те, що може відлякати потенційного клієнта, наприклад: доставка за умови повної передоплати. Краще зазнач своє ім’я, які послуги пропонуєш (але тезово), якийсь жарт. Коли друзі Міли створювали сторінку для подобової оренди квартир, то написали: «Сама класна хата у Львові». Оце приваблює.

2. Створи контент. Набагато краще запрошувати людей на сторінку, де вже є фото. Мінімальна кількість світлин для початку – 10, оптимально – 10-20. Фото обов’язково роби сам – наприклад, це можуть бути задоволені клієнти з товаром. Якщо таких поки немає, сфотографуй щасливу подругу у віночку чи ловець снів над ліжком у друга. Або нехай друзі знімуть тебе за роботою. Не завантажуй усі фото відразу: повинен бути хоча б двогодинний проміжок. Максимальна кількість постів на день – 4-6.

3. Рекламуй. Але пам’ятай – профіль повинен бути готовим до реклами. Тому не перестрибуй до пункту 3 без виконання пунктів 1 і 2.

Знімок екрана 2017-06-30 о 12.01.31

Реклама

Реклама в Instagram

Існують два види реклами: таргетована та блогерська.

Таргетована реклама – це проплачена реклама, яка з’являється в стрічці новин. Щоб її запустити, потрібно змінити сторінку на бізнес-акаунт і підключити його до Facebook-сторінки. Саме на Facebook ти обираєш цільову аудиторію та задаєш параметри: наприклад, місто та вік.

Недолік таргетованої реклами: вона результативна лише при значних фінансових вкладеннях – приблизно $100 на день. А ще гроші знімають за кожен клік на рекламу. І зовсім не факт, що люди, які клікнули, справді підпишуться на твою сторінку та придбають щось.

Блогерська – просування продукту через блогерів, у постах та Instagram Stories. Так їх підписники можуть зацікавитися тим, що пропонуєш ти й підпишуться на твою сторінку. Але щоб ця реклама гарантовано спрацювала, потрібно правильно обрати блогера.

То як це зробити?

Потрібно звертати увагу на певні параметри, а саме:

  • Цільова аудиторія блогера. Якщо пропонуєш послуги з підготовки до ЗНО, очевидно, що твої потенційні клієнти не читають блог молодої мами. А якщо готуєш м’ясні бургери, немає сенсу рекламувати їх на сторінці блогера-вегетеріанця.
  • Кількість підписників. Насамперед звертають увагу саме на це. Варто розуміти, що чим більше підписників – тим дорожчі послуги блогера. Але якщо ти попросиш прорекламувати товар людину, у якої всього 1 000 підписників, результат не задовольнить.
  • Кількість лайків. Їх повинно бути близько 10% від кількості підписників. Тобто, якщо за блогером стежить 50 тисяч людей, лайків повинно бути 5 тисяч. Якщо значно менше: приміром, половина від цієї цифри – аудиторія неактивна. До речі, кількість лайків може залежати від підписів під фото. Якщо їх немає – лайків менше, а зв’язок із читачами гірший.
  • Коментарі під фото. Чи вони є взагалі? Чи їх багато? Мінімум – 10-15 коментарів. Якщо бачиш таку кількість, обов’язково відкривай і читай, щоб розпізнати накручені коментарі (які залишають не справжні люди, а спеціальні сервіси). Якщо одна людина залишила 10 однакових коментарів – накрутка. Якщо це слова на кшталт «like», «funny» – однозначно накрутка. Такого «блогера» слід обминати десятою дорогою, адже реклама в нього буде неефективною й реальних підписників не додасть.
  • Відео. Якщо на сторінці блогера є відео, подивися на кількість переглядів. Якщо їх мало – аудиторія неактивна.

Також варто скористатися сайтом LIVEDUNE. На ресурсі можна знайти популярних блогерів твого міста чи країни, дізнатися кількість підписників, коментарів, загальну активність.

Знімок екрана 2017-06-30 о 12.05.08

Як вести власну бізнес-сторінку?

70% постів – так звані «продажні», тобто такі, де ти рекламуєш продукт або послугу й пропонуєш придбати.

30% – цікава чи особиста інформація. Наприклад, можеш почати з посту: «Привіт, мене звати… Я розпочав власну справу, працюю сам чи з помічником…» і додати особисте фото. Або можеш подавати корисну інформацію: наприклад, як доглядати за твоїми виробами.

Важливо, щоб пости завжди були актуальними. Тому не пиши «який сьогодні сонячний день», якщо за вікном падає дощ. Обов’язково згадуй про вихідні чи свята.

Щодо Stories – їх однозначно варто робити. У стрічці вони розміщені найвище, тому твоя сторінка завжди буде помітна серед підписників. Про що повинні бути Stories? Про товар, звісно ж – знімай його з різних боків. Або ж нагадуй про новий пост.

Не шкодуй грошей і на розіграші. Так, ти трішки витратишся на подарунок, але знайдеш потенційних клієнтів.

Успіхів у власній справі!

Зображення: instagram.com/mila_baraeva/, instagram.com/oneonelviv/

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus