Ваш профіль у LinkedIn: створення online-резюме

LinkedIn

Чергова сторінка у всесвітній мережі чи ще одна альтернатива резюме? LinkedIn-профіль може стати чимось справді більшим! Як зробити його  майданчиком для «продажу» свої досягнень, умінь і навичок та зацікавити рекрутерів, розкажуть експерти.

Коли не шукаєш роботу, тебе абсолютно не хвилює вигляд твого LinkedIn-профілю. Ти додаєш у список контактів осіб, із якими випадково зустрічаєшся, чи просто тих, із ким при нагоді бажав би поспілкуватися. Чи достатньо цього, аби працевлаштуватися?

Знайдіть час зробити свій профіль неповторним

Простіше кажучи, більша заповненість профілю підвищить імовірність того, що рекрутери звернуть увагу в соцмережі саме на вас. Тож не лінуйтеся внести інформацію в кожен розділ вашої сторінки. Це допоможе роботодавцеві отримати якомога більше інформації про вас ще до безпосереднього знайомства. Хороша новина? LinkedIn насправді вимірюватиме «заповненість» вашого профілю і даватиме поради щодо того, як її підвищити.

Отримайте персональний URL

Значно легше поширювати свій профіль і робити його таким, що закарбовується в пам’яті, якщо маєте персональний URL, а не стандартний набір цифр, який отримуєте при реєстрації. Для того, аби стати його власником, у вікні «Редагувати профіль» біля «Публічний профіль URL» натисніть «Редагувати» й напишіть вашу нову адресу. Головне – не забудьте зберегти зміни!

Оберіть хороше фото

Сформуйте чіткий, дружній і належним чином професійний імідж. Не знаєте,  що означає «належним чином»? Озирніться, у що одягнені люди, які працюють у вашій галузі? «Якщо ви можете показати себе в дії, зробіть це, – каже блогер, який експериментував із декількома LinkedIn-фотографіями, аби побачити, на які звернули найбільшу увагу. – Фото може пройти довгий шлях, аби передати пристрасть, енергію, харизму, співпереживання й інші навички, про які важко писати».

Напишіть заголовок, який викликає довіру

Ваш заголовок не повинен бути назвою компанії, в якій ви працювали чи працюєте, або назвою вашої минулої чи теперішньої посади. Навпаки, використайте простір, аби лаконічно продемонструвати вашу спеціальність і те, що вирізняє вас серед конкурентів.

«Мої переваги» замість «Опис бажаної роботи»

Погляньте на поле «Опис бажаної роботи» з позиції «яким спеціалістом я стану після того, як отримаю те місце роботи, яке дуже хочу». Зверніть увагу на слова, що покажуть ваші прагнення, та візуалізуйте їх за допомогою Wordle! Імовірно, вони співпадуть із тими, що привертають увагу рекрутерів. Переконайтеся, що ці слова та фрази пронизують ваше резюме.

Не марнуйте поля «Підсумок»

«В ідеалі резюме повинне складатися із 3-5 коротких абзаців із маркованою секцією посередині. Воно повинне ознайомити читача з вашою діяльністю, навичками, вподобаннями й унікальними здобутками», − радять на Career Horizons.

робота

Використовуйте числа

«Звісно, ви захочете виділити у своєму резюме результати вашої діяльності. Якщо можливо, використовуйте цифри, які підтвердять ваш успіх. Медіаконсультант і спікер Вейн Брейтбарс, наприклад, швидко викликає довіру своєї аудиторії, говорячи у 2 реченні свого резюме про те, що він допоміг більше 40 000 підприємців – від початкового рівня до CEO – ефективно використовувати LinkedIn. Ніколи не недооцінюйте здатність статистики вражати читача», − йдеться на American Express OPEN Forum.

Будьте теплими й доброзичливими

«Підсумковий розділ вашого резюме допоможе показати всі ваші хороші сторони. Дайте змогу читачам краще пізнати вас! Як гадаєте, яке враження справить помпезна мова? Або ще гірше – написана від імені третьої особи? Читачі вважатимуть вас претензійними і їм буде важко поглянути на вас із іншого боку. Будьте собою! Тримайте марку, але не забувайте, що LinkedIn – майданчик для взаємодії», − рекомендують фахівці JobJenny.

Уникайте модних слівець

Що таке «креативний», «ефективний», «аналітичний», «стратегічний», «організований» та «інноваційний»? Це слова, якими найбільше зловживають на LinkedIn. Нумо, ми знаємо, що ви можете бути оригінальнішими!

Сприймайте профіль як резюме

Ваше резюме − не список професійних обов’язків, а місце для підкреслення ваших основних досягнень. Те саме можна сказати і про LinkedIn-профіль. Переконайтеся, що поле опису досвіду роботи конкретизується вашими здобутими навичками.

Пишіть від першої особи

Необов’язково писати від імені першої особи в резюме, але добре робити це в LinkedIn. «Я амбіційний директор, який отримав 400 000 $ від благодійників на на лікування раку» краще, ніж «Джекі Стівенс – амбіційний директор..».

Будьте особистістю

«Ваш профіль − це не резюме чи CV. Пишіть так, нібито розмовляєте з кимось. Підкреслюйте свою індивідуальність. Дозвольте людям дізнатися про ваші цінності й інтереси. Покажіть себе поза роботою», − переконані дописувачі Forbes.

робота

Покажіть свої досягнення

Рекрутери витрачають багато часу на пошук хороших робітників у LinkedIn. Знаючи про це, «продавайте» себе як чудового працівника, детально заповнюйте підсумкове поле та графу з описом роботи.

Зазначте дійсне місце праці навіть якщо безробітні

«Якщо ви тільки перерахували минулі посади й не показали ніяких дійсних, вашу кандидатуру, ймовірно, не раз оминуть рекрутери. Чому? Більшість фахівців  використовує виключно поле з дійсним місцем праці, шукаючи кандидатів. Бо їм би довелося перебрати тисячі шукачів роботи, які обіймали певну посаду (наприклад, графічний дизайнер) ще у 20 років, а то й раніше. Якщо ви безробітний, створіть фіктивну дійсну посаду (наприклад, «фінансовий аналітик»), на яку претендуєте, додавши слова «у перехідному періоді» чи «шукаю нові можливості», − діляться на сайті University of Washington.

Додайте мультимедійні файли у графу «Резюме»

«Використати зображення замість 1 000 слів значно краще, коли мова йде про демонстрацію вашої роботи. LinkedIn дозволяє додавати фотографії, відео та презентації до резюме. Тож замість того, аби просто говорити про вашу роботу, можете навести приклади чи навіть показати себе в дії.

І «Досвід роботи»

Це ж можете зробити і для демонстрації досвіду роботи. Додайте веб-сайт компанії, проекти, над якими працювали, написані статті чи щось інше, що постприяє мультимедійному «погляду» на вашу діяльність.

Згадайте про проекти, волонтерський досвід і мови, які знаєте

Говорите мандаринською? Маєте сертифікат із менеджменту проектів? Волонтерили? Додайте ці відомості до свого профілю, бо це хороший шанс показати ваші унікальні навички, досвід і виділитися з натовпу.

Щомісяця – рекомендація

Коли хтось каже, що ви чудово попрацювали над проектом, попросіть повторити ці ж слова в рекомендації на LinkedIn. Не бійтеся просити! При цьому рекомендація типу «Лея чудово потрудилася» програє на фоні «Лея дозволила нам зекономити на 5% більше, ніж ми планували». Саме це покаже ваші сильні сторони!

LinkedIn

Але стратегічна

«Розробіть стратегічний план для рекомендації, – каже Ніколь Вільямс, кар’єрний експерт LinkedIn. – Використайте відгуки різних людей, які підкреслять ваші різноманітні навички».

Не бійтеся приховати відгуки

«Отримували якось рекомендацію, якої не просили? Або таку, в якій вас показали з іншого боку? Якщо отримуєте погано написаний відгук, який вимагає серйозного редагування, не бійтеся його приховати», − радять на 12Most.

Керуйте схвальними рецензіями

Схвальні відгуки – хороший спосіб продемонструвати ваші навички. Секрет того, як вони на вас працюють, простий: коли вчитеся чомусь новому, старі рецензії можна приховати, звільнивши місце для нових. Тож коли хтось кине оком на ваш профіль, побачить лише найсвіжіші слова похвали.

Оновлюйте статус

Як і на Facebook, статус на LinkedIn можна оновлювати скільки завгодно. Робіть це професійно та стратегічно (поширюйте статтю, яку написали, а не те, чим снідали) щонайменше раз у тиждень. Тоді ви постійно з’являтиметесь у стрічці новин і за вами зможуть регулярно стежити.

Станьте автором

Новації LinkedIn? Платформа дає змогу публікувати й розміщувати  свої роботи всім користувачам. Описуйте перспективи своїх досліджень, розповідайте про здобутки у сфері ваших наукових зацікавлень тощо. Це прекрасний спосіб показати себе як автора.

Чи додайте блог

«Якщо маєте власний блог, настійливо рекомендуємо вам додати його до LinkedIn-профілю», − зазначають на 12Most.

Ставайте членами спільнот

LinkedIn-спільноти − це неймовірний ресурс, який неодмінно допоможе знайти роботу. Долучившись до групи, що стосується вашої професії чи галузі, ви покажете, що працювали у своєму напрямку. Що важливіше –  ви одразу матимете справу з людьми та відповідними обговореннями, ставши учасником онлайн-події тощо.

робота

Майте щонайменше 50 контактів

Наявність 50 чи менше контактів сформує в рекрутерів враження, що: 1)ви відлюдник, який знає лише кількох людей, 2)ви параноїк, який боїться контактувати з оточенням, 3)технології та соціальні медіа вас лякають. Звісно, це не заклик стати одним із тих диваків, які мають аномально велику кількість контактів. Однак вам справді варто мати в середньому 50-100 осіб, із якими комунікуєте.

Не долучайте малознайомих осіб

«Якщо багато людей приймають ваші запити, але при цьому зазначають, що вас не знають, LinkedIn може заблокувати ваш профіль», − застерігає True story.

Не перестарайтеся

LinkedIn усіляко закликає максимально заповнити свій профіль, однак не варто сходити з розуму. Велика кількість деталей − і добре, і погано водночас.

Тримайте пошук роботи в таємниці

«Багато людей не усвідомлюють, що LinkedIn має налаштування приватності. Коли ви шукаєте роботу і при цьому далі працюєте, хочеться бути обережними. Якщо ви часто редагуєте свій профіль, зв’язуєтеся з рекрутерами та новими людьми, то це підказка босу, що ви активно шукаєте нову роботу. Ви можете змінити налаштування так, що бос не бачитиме, як ви шукаєте нові можливості», − наголошують на LearnVest.

Переконайтеся, що вас можуть знайти

Не забудьте додати адресу електронної скриньки (чи блогу, чи Twitter, чи якоїсь іншої соцмережі) до контактної інформації в резюме. Скільки людей про це забувають!

Будьте сповненими ентузіазму

Зрештою, найчастіше на роботу беруть людей, яких хвилює те, що вони роблять. Тож переконайтеся, що ваш LinkedIn-профіль показує ваш ентузіазм. Реєструйтесь у групах, які відповідають вашим інтересам, передавайте у статусах ваші думки й переживання, діліться цікавими статтями та посиланнями, спілкуйтеся з успішними людьми.

Оригінал: Time.

Фото: stock-up.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus