9 заповідей самопрезентації в Instagram

Знімок екрана 2017-06-14 о 17.31.22

Публікуємо серію матеріалів з львівського #інстадвіжу, організатором якого стала перша академія нових медіа у Львові The Dolphin Academy. Почнемо з блогера Леоніда Мартинчика, лекція якого викликала найбільший фурор. Слухачі постійно перебивали його оплесками, а після виступу аплодували стоячи. Лектор розповів, як ефективно презентувати себе в Instagram і не загубити власне «я» в постійному інформаційному шумі.

А вже найближчим часом читай на Studway, у чому ж запорука успіху твоєї Instagram-сторінки і якою вона повинна бути, щоб продати будь-що.

Заповідь 1: Не бійся критики

Будь готовим: коли станеш Instagram-блогером, то постанеш перед своїми підписниками майже голим. Виставляти життя напоказ завжди непросто, особливо це стосується особистих блогів. Але навіть на бізнес-акаунтах має бути хоч невелика частинка приватного життя – так ти викликатимеш довіру. Знайдуться люди, які критикуватимуть тебе за все та навмисно вишукуватимуть недоліки та хиби, щоб зачепити сильніше. Треба розуміти, що негативу багато скрізь, але ховатися в мушлю – не вихід. Тому зосереджуйся на позитиві.

Реклама

Заповідь 2: Продумай власну концепцію

Що ти несеш у цей світ за допомогою Instagram? З якого дива люди мають на тебе підписатися? Ким ти є? Перед приходом в Instagram я виробив власну концепцію – я україномовний блогер-чоловік, хочу показувати красу, якісні кадри. Обери власну нішу – може, ти чудовий флорист, кулінар, жартівник. Роби що хочеш, але роби. І роби це красивим кадром.

Заповідь 3: Розмовляй мовою Instagram

Це – соціальна мережа для фото. Тому розмовляй зі своїми читачами мовою кадру, морочся над якістю фото. Не можна фотографувати будь-що, будь-як і вважати, що людям це сподобається. Думай про фото, думай про композицію. Створюй красиві кадри, адже саме вони привертають увагу – якщо людині не сподобається картинка, вона не захоче читати твій пост. Тому надихайся роботами інших блогерів, але не кради чужих ідей. Модифікуй їх і створюй щось власне.

#whiteheavenpoetry

Допис, поширений I love you (@leonid.martynchyk)

Заповідь 4: Не годуй людей лише тим, що вони їдять

Звісно, дуже спокушає написати пост, який сподобається всім – чи майже всім. Але тоді існує небезпека, що люди відпишуться, щойно ти виразиш думку, яка їм не до душі. Тому роби й пиши те, що є твоєю суттю. Шукай свого підписника, читача, якому будуть цікаві саме твої думки.

Заповідь 5: Будь брендом, а не продуктом

Бренд не лізе кожному до рота, не стукає в усі двері, не дивиться з кожного білборда. Він бере якістю. Тобі необов’язково бути усюди. Добре роби свою роботу, викладай якісні фото, працюй над текстом – і люди до тебе прийдуть.

Заповідь 6: Поважай свого підписника

От я повбивав би деяких блогерів за те, як вони скаржаться, що в них «завалений директ» і просять писати їм лише в коментарях. Хіба можна уявити дизайнера, який скаржиться, що його одяг надто часто купують? Що він просить дати йому відпочити? Наступну колекцію ніхто не придбав би.

Людина пише там, де може й де хоче – ти не маєш права їй вказувати. Треба любити кожного свого читача. Саме тому мій профіль починається з фрази: «I love you». Бо це справді так. Я люблю кожного свого підписника.

#Дніпро ❤️

Допис, поширений I love you (@leonid.martynchyk)

Заповідь 7: Ігноруй негативні коментарі

Дуже часто я бачу справжній «базар» у коментарях: хтось висловив незадоволення й розпочав сварку, хтось йому заперечив, хтось підтримав. У такому випадку я раджу проходити повз.

Негативні коментарі лише забирають енергію й показують тебе з гіршого боку. Хіба можна уявити, щоб хтось написав: «“Шанель” зовсім зіпсувалася, ліпше піду куплю сумку за 100 гривень на Краківському», а «Шанель» на це почала відписувати: «Треба йти працювати, щоб могли собі наші сумки дозволити». Це нонсенс. Після таких коментарів одразу дуже добре видно людину. Тому краще не встрягай у суперечки чи сварки, обходь їх стороною.

Заповідь 8: Відповідай за те, що публікуєш

Неважливо, скільки в тебе підписників, кожен з них – цінний. От зараз я стою перед 170 людьми й у мене тремтять руки. А на мене підписані 60 тисяч. І кожен пост – це наче невеличкий виступ перед такою великою аудиторією. Тому не можна байдуже ставитися до того, про що пишеш. Треба відчувати за це відповідальність. Я от ніколи не напишу, що «палити – це круто». Бо розумію, що після моїх слів хтось може почати це робити.

Заповідь 9: Знай, хто твій читач

Скільки йому років, де він живе, чим захоплюється, про що думає. Ти маєш уміти побачити його у натовпі. Ти маєш знати, який пост йому було б цікаво прочитати, який фільм подивитися, куди піти. В ідеалі твій підписник – це віддзеркалення тебе. Якщо це так, то ніколи не виникне несприйняття аудиторії, ти будеш максимально щирим. Бо розумітимеш, що підписники чекають тебе, твої світлин, твоїх постів.

Зображення: instagram.com/leonid.martynchyk/

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus