Як продавати свої фотографії

як_продавати_свої_фотографії_1

Не пишіть, не фотографуйте і не знімайте у стіл. Стіл, звісно, у вас непоганий, але радник і об’єктивний критик із нього – на трієчку. Я краще знімаю, ніж говорю, тому продовжуватиму про фотографію.

Як популяризувати себе, продавати свої фотографії і потрапити на сторінки The Telegraph, National Geographic, The Guardian, Bild Am Abend, Gazeta Prawna і не чекати на визнання після смерті?

1. Показуйте.

Ви мусите скинути свої фото в інтернет: мати своє портфоліо онлайн, в ідеалі – власний сайт із найкращими роботами і контактними даними. Як альтернатива особистому сайту – портфоліо на Flickr, 500px, Behance. Все має бути структуровано на окремі сети: репортаж, портрет, single тощо.

Ведіть фотоблог. Для цього є безліч зручних та сучасних платформ ─ Tumblr, Worldpress, Blogpost. Важливою є уніфікація вашого блогу – від кеглю шрифта до прописаних тегів. І надзвичайно важить ваша активність: новий пост кожні три дні, як мінімум. Фотографувати ви маєте щоденно, хіба ви не знали?

Показуйте, робіть своє обличчя та ім’я, бо хоч ваш жорсткий диск у захваті від ваших світлин, та, на жаль, не може їх прокоментувати чи лайкнути.

2. Фотобанки новинних фотографій та фотостоки.

Найпопулярнішою і найзручнішою особисто для мене є мережа фотожурналістів-фрілансерів Demotix. Це агенція, яка є вашим виставковим майданчиком і менеджером одночасно. Працюють там на умовах 50/50 від продажу, а самі матеріали модеруються редактором перед публікацією.

Що продається? Все просто: актуальні події та публічні пики.

Ви маєте розбиратись у ключових персонах локальної та міжнародної політики, а день розпочинати та закінчувати – з вивчення анонсів.

Фотостоки ─ це фотобанки, які орієнтуються на більш художню та рекламну фотографію.

Shutterstock,  Fotolia та Dreamstime – майданчики для тих, хто вміє робити якісні знімки та готовий займатися більше конвеєром, ніж мистецтвом. Вивчайте тенденції продажу через опції на цих сайтах – найбільш популярні фото дня, тижня, місяця – та потрапляйте туди зі своїми роботами. У більшості фотостоків є початковий іспит – на якість вашої роботи,тож будьте готові до випробувань.

3. Загальні поради
  • Вчіть іноземні мови – фрілансери працюють на весь світ та з усім світом.
  • Будьте активними в соціальних мережах – шерте свої репортажі, і клієнт знайде вас раніше, ніж за теорією шести рукостискань.
  • Тримайте зв’язок зі своїм редактором або підшукайте собі менеджера. Ваш мозок,серце і руки мають бути зайняті фотографією, бажано повністю.
  • Дивіться чужі роботи, які вас надихають. Й орієнтуйтеся на кращих, а не виправдовуйте власні поразки гіршими.
  • Первинним має бути ваше мистецтво, а не гроші.

Фото: Flickr

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus