Грантовий проект: компоненти успіху

фото

Є ідея, хочете реалізувати певний проект та не знаєте з чого почати, де взяти гроші? Ірена Даниш, фандрайзер відділу з написання грантових проектів УКУ для неприбуткових організацій розповіла студентам та гостям університету, з чого складається загальний опис проекту, як зацікавити грантодавця та про головні компоненти успіху.

Переконливість

Будьте реалістами, коли збираєтеся писати та втілювати в життя власний проект. Ніхто нікому просто так грошей не дає, ви маєте переконати вашого спонсора, що робите корисну справу, яка принесе в майбутньому ментальні або фінансові прибутки. Покажіть та доведіть унікальність свого проекту, дайте зрозуміти спонсору, що це рух у вірному напрямку.

Реклама

Гарантії

Спонсори шукають пропозиції на перспективні та необхідні проекти, які будують партнерські стосунки з діячами, котрі, у свою чергу, хочуть реалізувати ваші ідеї. До прикладу, це може бути співпраця з місцевою адміністрацією, міністерствами, громадськими організаціями. Перевагу надають тим проектам та організаторам, які вже щось робили раніше і виконали свою роботу добре. Меценати не заплатять вам ні копійки, якщо ви не впевнені у досягненні задуманих цілей. Пишете проект вперше, але маєте досвід в певній роботі: не бійтеся говорити про свої вміння та досягнення.

Ключові слова

Використовуйте правильну мову, коли пишете проект. Мова має говорити про впевненість у розвиток та виконання вашої ідеї. Ключовими словами будуть: стійкість, розвиток, перспективність, рентабельність. Головні слова також пов’язані з діяльністю, якою займається організація чи людина. Від цього залежить фінансування вашого проекту.
Якщо пишете для організації, яка охороняє довкілля, то варто використати ключові слова стосовно цієї теми. Здається, що все зрозуміло, але початківці роблять помилки і втрачають свій шанс на отримання капіталу і можливість створення та розвитку проекту.

План Б

Продумуйте наперед план, який буде розповідати спонсору, що ви будете робити, коли гроші закінчаться і проект реалізують. Грантодавці чекають на проекти, які в подальшому можна зробити прибутковими або такими, котрі будуть існувати за власні кошти. Тож думайте заздалегідь чи має продовження та перспективи ваша ідея та її реалізація.

робоче місце

Власний внесок

Вкажіть об’єм тієї роботи, яку зробите, щоб досягнути цілі. Грантовий проект – це двостороння співпраця: у вас ідея, у спонсора гроші. Вкажіть в робочому плані, що організатори проекту будуть робити для втілення ідеї в життя. Кожна сторона працює на результат, з вашого боку – це наполеглива праця, пошук волонтерів, робітників з різних сфер життя. Все, що залежить від вас, ви муситимете зробити. Від цих речей залежить успіх проекту.

Результат

Ваш план мусить містити результат або перелік досягнень, які проект має досягнути в кінцевому стані. Складається план реалізації «до» і «після». Показники звіряються і вже потім можна робити висновки, чи була ідея та її втілення прибуткова в соціальному, культурному, історичному, освітньому чи фінансовому планах. Грантодавець може надати гроші за умови, що ви будете звітувати йому про те, що вже виконано, чи вкладаєтеся в строки та чи все йде за планом. Коли вам дали багато грошей, то спонсори вимагатимуть значних результатів.

Кошти

Важко точно порахувати скільки грошей вам необхідно. Треба рахувати все, що потрібно буде придбати для роботи: всю суму або окремо всі видатки проекту, і суму очікувану від спонсора. Жодних зайвих слів та речень, тільки цифри та грошова одиниця. Бо якщо переплутаєте гривні з доларами або євро – вийде не дуже добре. Інформація про те, скільки і яким чином певний спонсор надає фінансування можна знайти на сайті організації. Якщо у вас декілька грантодавців, то хто і скільки дасть грошей, вирішується в індивідуальному порядку. Звертаєтеся вперше за коштами, то краще вказуйте суму нижчу від тої, яку зазвичай грантодавець надає.

Загалом, процедура написання та просування вашої ідеї для спонсора, пізніше її реалізація дуже важкий та довготривалий процес. Ви та ваша команда працюватимете вдень і вночі, без вихідних, щоб отримати необхідний результат. Та з кожним новим прописаним та реалізованим проектом з’являтимуться можливості залучати все більше людей для роботи і, звісно, грошей від спонсорів. Покажіть, що до вас ніхто схожих проектів не мав і реалізуйте, так ви досягнете поставлених цілей.

*Авторські блоги і коментарі до них відображають виключно точку зору їх авторів. Редакція «Студвею» не відповідає за достовірність таких матеріалів.

Фото: sitebuilderreport.com/stock-up

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus