Фахівці проаналізували онлайн-шопінг в Україні

pexels-photo-919436

Фахівці з агентства Isobar Ukraine опублікували результати дослідження онлайн-шопінгу в Україні. Виявилося, що здійснюють покупки онлайн лише 34 % міського населення.

Серед усіх українських користувачів інтернету частка тих, що купують речі онлайн, не дотягує навіть до половини – їх усього 47 %. Проте з кожним роком це число закономірно збільшується. Також змінюються й категорії товарів, найбільш популярних серед онлайн-шоперів. В минулі роки особливим попитом на інтерет-ринку користувалася електроніка та побутова техніка. Тепер же місце абсолютного лідера належить категорії одягу – 53%. На другій позиції з 40 % – квитки для проїзду в транспорті чи відвідування певних заходів.

За даними Isobar Ukraine 31 % для оформлення покупок в інтернеті використовують смартфон, але лише 1,8 % від загальної кількості опитаних людей розраховуються за допомогою мобільних програм.

Ще одна тема дослідження стосувалася аналізу динаміки зростання популярності інтернету як медіа. Фахівці встановили, що аудиторія в діапазоні від 18 до 40 років користується мережею на 16 годин більше, ніж проводить за переглядом телепередач. І в цей час половина тих користувачів, які все ж дивляться телевізор, паралельно користуються своїми гаджетами. Стрімко знижується популярність соціальних мереж, а месенджери завойовують все більше аудиторії – лідером став Telegram, охоплення якого близько 600 % на рік.

Нагадуємо, Facebook втратив статус найпопулярнішої мережі серед американської молоді.

Фото: pexels.com

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus