10 молодих українських дизайнерів одягу

Хтось із цих імен уже встиг випустити більше 10-ти колекцій, хтось – відкрити крамницю в Нью-Йорку. Яскраві й талановиті – знайомся, молоді українські дизайнери одягу.

SAYYA BY LUBA MAKARENKO

Цей бренд створила Люба Макаренко, яка починала свій шлях ще під час навчання в Мистецькому інституті художнього моделювання та дизайну імені Сальвадора Далі. Тоді вона проводила свої перші покази, а після успішного завершення стажувалася в Китаї. Там вона надихалася для того, щоб згодом відкрити власний бренд – насичений та контрастний, але водночас вишуканий та елегантний.

За 4 роки існування бренду Люба створила 11 колекцій, які не раз представлялися на Українському тижні моди. Тим більше, він відомий навіть у Франції та Італії, а в Україні їх можна купити в декількох містах – Києві, Дніпрі та Одесі.

Фото: facebook.com/sayyadesigner

Фото: facebook.com/sayyadesigner

Реклама

COOM

Проект створили Інна Польшина та Сергій Малик. Мабуть, вони керувалися принципом «усе геніальне – просто», адже створюють вони саме такий одяг. Футболки й сорочки для чоловіків та жінок без жодних принтів, різного крою лише з натуральних тканин. Ідея народилась сама собою, коли Інна та Сергій не змогли знайти футболок стандартних кольорів відповідного фасону та якості. Тоді вони вирішили зробити їх самостійно і з 2016 року успішно це роблять.

Цей бренд поки що не дуже відомий, але вони вже мають декілька невеликих крамниць по всьому Києву та ще один в Одесі, а також онлайн-магазин.

Фото: facebook.com/coom.tshirt

Фото: facebook.com/coom.tshirt

Dastish Fantastish

Бренд Володимира Демчинського, який почав ідею для дизайну одягу з… музики. У 2009 році автор хотів працювати над якісною електронною музикою, але згодом він вирішив доповнити ідею. Так почали створювати одяг у стилі street fashion (вулична мода), який часом поєднується з електростилем. Основні три критерії, яких дотримується бренд, – це естетика молодості, футуризм і темна романтика. Окрім базового верхнього одягу, Dastish Fantastish пропонує також взуття, головні убори, сумки, шкарпетки та аксесуари.

У бренду є офіційна сторінка у «Фейсбуці» та декілька магазинів, проте поки що тільки в Києві.

Фото: facebook.com/dfantastish

Фото: facebook.com/dfantastish

CHERNIKOVA

Любця Чернікова, як вона сама себе представляє, – мисткиня з Івано-Франківська. Закінчивши навчання на кафедрі дизайну і теорії мистецтва Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника вона вирішила представити сучасну інтерпретацію традиційного українського вишиваного одягу.

У 2012 році дизайнерка відкрила власну крамницю в рідному місті. В основному вона виробляє жіночий одяг, але також створює парний весільний одяг для тих, хто хоче зробити свій весільний день особливим, зберігши національні традиції. Окрім того, бренд шиє вбрання гуртів, що виступають у стилях фольк та етно: «Гарда», «Марвінок», «Петрос», Cherry Band.

Протягом 8 років існування бренд випустив 13 колекцій, які вийшли далеко за межі Галичини. Роботи Любці Чернікової брали участь у показах Odessa Fashion Day та Ukrainian Fashion Night Chicago, хоча придбати їх нині можна лише на сайті та у фірмовій крамниці в Івано-Франківську.

Фото: facebook.com/chernikovabrand

Фото: facebook.com/chernikovabrand

Dina Lynnyk

Діна Лінник – українська дизайнерка, яка переконана, що одяг на щодень має бути цікавим та відображати особистість людини, її погляди на різноманітні речі та внутрішній світ. Саме тому в колекціях використовуються маленькі, проте дуже помітні та індивідуальні деталі: 3D-ефекти, цифрові технології, авторські принти, розрізи.

Бренд засновано у 2008 році, а вже за 4 роки Діна Лінник стала найкращою дизайнеркою за версією журналу Harper’s Bazaar у проекті Bazaar Fashion Forward. Нині мисткиня успішно співпрацює з українськими та закордонними брендами, зокрема з брендом Bershka.

Фото: fw-daily.com/

Фото: fw-daily.com/

Unistreet

Творці бренду Сергій Леско та Юрій Кролик розпочали його зовсім нещодавно – у 2017 році. Вони зрозуміли, що в дизайні можна поєднувати любов до хорошого одягу та стиль вулиць. Стримані кольори, мінімалістичне лого та класичні силуети мають на меті показати, як бути простими та спокійними, але помітними для тих, хто знає, на що звернути увагу. Саме так автори проекту описують свій чоловічий одяг, який, цілком можливо, виросте у великий український бренд.

Фото: facebook.com/unistreetkyiv

Фото: facebook.com/unistreetkyiv

ASKOTAXIST

Влад Тіст розпочав власну справу у 2014 році із пошиття авторських футболок та світшотів. І хоча це не принесло йому особливого успіху, проте стало першим кроком у справі. Випуск верхнього одягу підняв бренд на новий рівень. Поки що він створює лише чоловічий одяг (хоча його можна вважати скоріше унісекс, ніж суто чоловічим). Проте в майбутньому дизайнер планує започаткувати й жіночу лінію, а також приділити увагу аксесуарам. Усю особливість бренду можна оцінити самим у єдиній брендовій крамниці в Одесі або ж в онлайн-магазині.

Фото: facebook.com/askotaxist

Фото: facebook.com/askotaxist

WeAnnaBe

Цей бренд також створено лише у 2014 році. Анна Сокол хотіла втілити в ньому всі свої погляди щодо того, який вигляд повинна мати сучасна дівчина: елегантний та яскравий, але водночас зручний. Тож саме це відображено в її жіночому одязі та аксесуарах у стилі smart casual, що будуть доречними в різних ситуаціях протягом дня. Анна вірить, що власниця її робіт зможе впевнено почуватись і в офісі, і на вечірці, якщо на неї її запросять несподівано.
Магазини бренду є в Києві та Одесі, але й не тільки тут: також фірмова крамниця є у Нью-Йорку.

Фото: facebook.com/WeAnnaBe

Фото: facebook.com/WeAnnaBe

Riot Division

У 2010 році Олег Мороз працював у офісі, не дістаючи задоволення від цього, займався фотографією та вболівав за столичний футбольний клуб. Олег спостерігав за вуличними бійками футбольних фанів і якось йому спало на думку створити для цього спеціальну худі з капюшоном-маскою, яка б приховувала обличчя. Із цього почався бренд, який тепер працює в туристичному та спортивному стилях.

Мета бренду Riot Division – створити цілісний образ відповідно до різноманітних уподобань і потреб покупця. Тепер він створює лише чоловічий одяг, але в нього є важлива особливість: майже всі з них можна трансформувати, наприклад, у сумку, а сумки – в куртку. Цей одяг представлено у двох магазинах у Києві та на офіційній інтернет-сторінці.

Фото: riotdivision.tech

Фото: riotdivision.tech

ALEXANDER DETS

Як випливає з назви, дизайнером цього одягу є Олександр Дец. Усі його речі дійсно унікальні, адже малюнки на футболці чи світшоті автор виконує власноруч. Речі виготовляються невеликими партіями, оскільки їхній автор переконаний, що кожна річ має відображати особистість покупця та його особливість.

Більшість речей, які можна побачити на сайті магазину, вже знайшли своїх власників. Тому автор зробить для тебе схожу роботу, яка буде мати свої особливі риси, щоб твоя річ була цілком оригінальна.

Фото: geometria.ru

Фото: geometria.ru

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus